fredag 24 april 2009

Äntligen!!!

Så kom det då, mitt efterlängtade brev från Skatteverket. Nu har jag ett företag på riktigt och nu är det bara att sätta igång.
Nästa vecka ska jag börja kontakta leverantörer. Allt det roliga har nu alltså börjat. Jag har en webbutik på prov i en månad där jag testar för fullt. Min sambo är en flitig kund, han handlar minst en gång om dagen!

Känslorna går verkligen upp och ner hela tiden. Ena sekunden är jag så lycklig så jag håller på att spricka, lycklig att jag faktiskt har satt igång med detta, men så plötsligt, andra sekunden, är jag livrädd och undrar vad jag håller på med, tänk om jag inte får en enda kund.
Men just för tillfället är jag lycklig, mycket lycklig...

8 kommentarer:

  1. Vad modig du är! Helt rätt att följa sitt hjärta och satsa. Håller alla tummar.

    SvaraRadera
  2. Jamen, när kan man börja handla då?? Jag är ju nyyyyfiken! :D Vill se vad du ska sälja...
    Ha en underbar dag i solen! Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Tina, det kommer ta ett litet tag innan jag startar min webbutik, tyvärr. Jag har ju som sagt var inte börjat att kontakta leverantörer ännu. Min plan är att kunna starta i juli. Men vi får se vad som händer på vägen. Jag håller er uppdaterade på bloggen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh så kul med en egen webbutik. Så kul, Grattis! Hoppas du lyckas! Finns det någon hemsida till den än? Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Spånnande och kul med eget. Lycka till! Tack för kommentaren om tavlan:) Ha en trevlig helg i solen.

    SvaraRadera
  6. Såå spännande! Min dröm att någon gång starta eget, så du är min idol nu :) hoppas jag får följa utvecklingen :)

    SvaraRadera
  7. Så spännande! Vilken inriktning ska webbutiken ha? Lycka till!

    MISSA INTE TÄVLINGEN PÅ HOUSE OF JAMMI - BLOGGEN!

    SvaraRadera
  8. Det låter oerhört spännande. Keep me gärna updated! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails