måndag 25 maj 2009

Äntligen en hel arbetsdag!!!


I dag har jag och lilltjejen varit ensamma hemma så jag har kunnat ägna mig åt webbutiken nästan hela dagen. Det har inte hänt så många gånger att jag kunnat sitta med butiken mer än ett par timmar i taget så det här var verkligen guld värt.
Trots denna dag känns det inte riktigt som att det går framåt. Visserligen är det så stora bitar som är kvar nu, som layout på hemsidan och fotografering, och det drar verkligen ut på tiden.

Vår tidsplan på att ha klart webbutiken i juli står vi i allafall fast vid, men vi törs inte säga något datum ännu.

5 kommentarer:

  1. Kul att höra att det går framåt. :-) Ni måste ha en ganska stor lilltjej som låter er jobba ostört. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej bloggkompis!
    Visst är det väl härligt när man får jobba undan lite..?!
    Ska bli såå spännande att få klicka runt i DIN butik sen! ;)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. KUL och roligt att ni vågar...

    SvaraRadera
  4. Väntar med spänning på dn butik!!!
    kram åsa

    SvaraRadera
  5. Vad kul att det går frammåt, jag följer det hela med STORT intresse :-)

    Gårdagen blev lyckad, vi föräldrar satte blommor och gjorde fint utanför dagiset, barnen lekte och grillade korv - men Luran "hjälpte" mig, dvs grävde upp de blommor jag planterat... Barn är rara! Trevlig dag, många kramar Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails