onsdag 13 maj 2009

Ett extra rum










Bilder från www.plantstuff.com

De första vårsysslorna i trädgården är nu avklarade. Vi har rensat bort allt gammalt och dött och planterat nytt liv i vår trädgård. Jag står för blommorna och sambon står för grönsakslandet. Nu hoppas vi på att kylan håller sig borta om nätterna så de små liven ska må bra.

Just nu är det lite för kallt för att vara ute hela dagarna, men på sommaren flyttar hela familjen ut. Det är så härligt att få det där extra rummet som man gått och längtat efter hela vintern. Det är det enda rummet som jag verkligen lever ut ordentligt med färger och takhöjden går inte att klaga på.

6 kommentarer:

  1. jag får sån ångest när jag ser vackra trädgårdar. Det är det enda vi inte tagit tag i här hemma.
    Usch och fy, och inte orkar vi ta tag i den i sommar heller.
    I sommar ska vi bara njuuta efter en inteniv renoverings period.

    Kram på dig.
    Marit

    SvaraRadera
  2. Första gången jag tittar in hos dig, vad spännande det låter med webbutik, min dröm är oxå en liten butik, men det lär nog förbli en dröm ett bra tag till...Lycka till!!!
    kram åsa

    SvaraRadera
  3. Wow vad jag blir imponerad (igen!!!) av dig Jenny! Din blogg är verkligen kanon. Hoppas allt går bra med webbutiken och att allt är bra med er!
    kram Therése

    SvaraRadera
  4. Så mysigt med de där sommarrummen!
    Håller tummarna på att du får leveransen idag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättehärliga bilder! Ha det så bra!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin blogg jag kom till =)
    Vad fina och vårliga bilder!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails