fredag 1 maj 2009

Explosion

Nu har det varit några dagar med sommarväder och det har verkligen exploderat ute i naturen. Det är grönt överallt och äppelträden har till och med börjat blomma. Det går så snabbt så man inte alls hinner med.

Men det har varit riktigt härligt med sol och värme, det är ju det här man har längtat efter hela vintern. Igår hade vi min syster med familj på middag och vi intog kvällsmiddagen ute, härligt!

Men nu ska det visst bli lite svalare igen, vilket känns ok, men att det ska blåsa en hel del känns inte bra, jag är ju så rädd om mina äppelblom.

6 kommentarer:

  1. Ja, visst är det underbart med sol och värme! :) Men man får vara beredd på bakslag... Härliga bilder, säkert jättemumsigt åxå;) Vi var hemma hos min bror och grillade igår och meningen var att vi med skulle sitta ute och avnjuta måltiden, men det blev för kallt. :/ Men det är ju riktig försmak på sommaren ändå!
    Ha en riktig trevlig helg och så får vi hålla tummarna att våra äppelblommor inte blåser bort...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du kikade in på min blogg. Alltid kul med nya besökare. Har inte kikat så mycket hos dig ännu me gillar redan det jag ser. Maten ser gudomlig ut.
    Ha en bra dag.
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja, underbart är det! Igår var det ett riktigt försommarväder ute.

    SvaraRadera
  4. Så fint dukat och allt. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  5. Mat är underbart! Och faktiskt ganska kul att fota. By the way, dina bilder är inte så tokiga heller! Tack för kommentaren, kram Hanna.

    SvaraRadera
  6. Håller med dig om att det går fort i naturen. De här dagrana med sol och värme har gjort att det mesta i trädgården har exploderat till och börjat grönska massor. Vilka otroligt härliga bilder. Ser gott ut och så fint. Ha en trevlig söndag.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails