söndag 10 maj 2009

Mer tid tack!

Jag och min sambo lider av tidsbrist. Vi vill så mycket men hinner så lite. Visserligen har vi mer eller mindre tyckt det sedan vi fick barn, men aldrig har vi väl känt oss så som vi gör nu. Det är väldigt mycket att göra med uppstartandet av webbutiken, hemmet har verkligen kommit efter.
Men vi ångrar oss inte en sekund. Mitt i stressen stannar vi upp ett slag och känner lycka, lyckan över vad vi gett oss in i.
Imorgon får jag förhoppningsvis min första leverans, känns som julafton. Jag återkommer givetvis mer om detta sedan!

7 kommentarer:

  1. SPÄNNANDE!!! :) Ser fram emot det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår vad du menar! :-) Tid är helt klart en bristvara sedan man fick barn. Å andra sidan tvingar dert en att prioritera det man verkligen tycker är viktigt och det kan ju vara nyttigt. :-)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Jag lider också av tidsbrist (fast jag inte har barn). Har inte ens hunnit blogga eller kika in hos alla er med mysiga krypin.
    Det ska målas, dammsugas, djuren ska ha sitt osv. Men jag tycker ändå om villervallan på något sätt.

    Det ska bli så spännande med din webbutik.
    Ha en skön södag
    Kramar L

    SvaraRadera
  4. Hej1
    Ja lite mer tid hade man ju inte tackat nej till :)
    Spännande med butiken!

    SvaraRadera
  5. Jodå, det där känner man till. Så mycket man vill göra men tiden finns inte...suck. Tiden läggs mest på våra två underbara barn just nu och allt annat bortprioriteras i den mån det går. Och det är ju underbart att få tid med såna gobitar, men man skulle ju vilja lite till ...:) Härlig blogg du har. Lycka till med butiken!

    SvaraRadera
  6. Jag säger detsamma; jag vill ha mer tid! :) Det känns som att dagarna bara rusar förbi just nu. Så spännande med en webbutik! Jag kikar in så fort ni har öppnat. ;) Kram

    SvaraRadera
  7. Tidsbrist känner jag väl till trots att mina barn är stora. Nästan så att tiden är mindre nu än när de var små... går inte ihop... eller? Spännande med en webbutik, det ser jag fram emot. När planerar du att öppna?

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails