onsdag 6 maj 2009

Syskona Bus

Den senaste renoveringen vi började med är barnens rum (sonen och dottern delar rum). Det är ännu inte helt klart; lister, hyllplan och en massa textilier fattas men för barnen duger det redan bra. Det är bra att det inte har så höga krav eftersom jag och min sambo är experter på att påbörja projekt men tyvärr inte på att avsluta dem... Men vem har höga krav på inredning när man är 8 månader?

På väggarna blir det en hel del hyllor, men en vägg är reserverad till en tavla som jag har tittat på länge. Illustrationen är från Isa Form och den är verkligen som gjord för mina två busungar. Jag återkommer med bild när jag gjort min beställning.

Jag kan verkligen rekommendera er att gå in på Isa Form där det finns illustrationer både för barnrummet och hemmets andra rum. Jag blir glad av motiven och det är kul att se andra lyckas så bra!


9 kommentarer:

  1. Jasså minsann...du har löptränat du med, och TÄVLAT??! Härligt! Jag sprang mitt första lopp på nyårsafton 08, och det gav mersmak. :) Så jag och en kompis ska till Stockholm för att springa Tjejmilen i augusti. Det ska bli såå spännande!
    De där tavlorna har jag åxå kikat lite på, men jag inbillar mig envist att jag kanske kan göra något liknande själv... Vi får väl se det. :P
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. -Tavlan var verkligen Darling....mysmys
    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Isa har så mycket fint, gillar ju speciellt de tavlorna i svartvitt.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tavla du har valt ut. Håller med att Isa har mycket fint.

    Svar: Tack, var roligt att höra! Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! Ska kika in där... passar ju bra nu när vi ska göra om tre barnrum :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Isa Form har kanonmycket fint, jätteduktig! Och den illustrationen är ju underbar. Ser fram emot att se resultatet längre fram!

    SvaraRadera
  7. Isa gör väldigt fina illustrationer!

    Roligt med renovering, om än det inte alltid är lätt med alla beslut som ska tas :)

    Ha det gott!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  8. önskar dej en fin fredag! får man snart se bild på rummet?

    SvaraRadera
  9. Jättesöt tavla. ha det bra!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails