onsdag 10 juni 2009

Betong



Det är många ute i bloggvärlden som visar upp egna alster av betong just nu.
Jag har tyvärr inte varit så duktig att jag pysslat själv men inspireras gärna av lite bilder. Kombinationen av trä och betong är något alldeles extra tycker jag.

Jag hoppas att jag tar mig i kragen och gör något eget betongprojekt i sommar. Men jag vet hur det är, innan semester har man så många planer och sedan försvinner veckorna i ett nafs, så vi får se hur det blir.



www.urbisdesign.co.uk




www.skulpturfabriken.se




www.mangarum.se


4 kommentarer:

  1. Håller med...jättefint med betong! Har heller inte provat göra själv utan köpt i butik, det går oxå bra=))Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jennysen!
    Välkommen tillbaka! ;)
    Härliga bilder på senaste inläggen!
    Betong är snyggt...fast inget jag skulle mecka med och göra själv. :S

    Ja..det ska bli roligt med klassträffen. Spännande! Chattade precis med en klasskamrat på facebook som jag inte träffat på tio år! :)

    Nehepp...dags att nana. Imorrn väntar en halv arbetsdag sen är det SHOPPING I STAN! :D

    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  3. Åh gud så underbart! De där krukorna i betong med de fina träden i går ju verkligen inte av för hackor!! Sådana skulle jag definitivt kunna tänka mig!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails