söndag 21 juni 2009

Fotografering i långsamt tempo...


Nu har vi äntligen börjat med fotografering av produkterna till webbutiken. Vi har varit igång hela dagen (så effektivt som det går när man har två småbarn), och det är endast 3 kort som vi är nöjda med... Nu är det inte långt till panik, då vi har över 100 artiklar som ska fotas och vi inser att det tar sådan här lång tid. Men naiva som vi är så tror vi fortfarande på detta och att det kommer att bli klart någon gång under juli månad.

Nu är det 100 % fokus på webbutiken, jag till och med drömmer om den på nätterna. Det känns att vi är inne i slutspurten nu. Men det känns otroligt spännande och jag är så glad över att vi verkligen har tagit tag i vår stora dröm.

7 kommentarer:

  1. Hoppas att du haft en underbar midsommarhelg med önskan om god fortsättning på helgen!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att ni är grymt duktiga som tar alla bilder själva. Ska bli kul att se! Var inte för hårda mot er själva. Det går ju alltid att byta ut en del foton senare.

    Ta lite ledigt på semestern också. :-) Det ska jag - om en vecka! :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tack för din snälla kommentar!!! Du tog väl en award med dig när du gick?
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Vad roligt det låter med din butik...Förstår att du drömmer på nätterna om allt! Självklart ska jag bjuda på bilder från butiken nästa gång jag åker dit...Ha en bra vecka o Lycka till! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Bra att ni hade en trevlig midsommar trots vädret!! Det blir va man gör det till... :P

    Kämpa på med era bilder!! Jag vet att det tar superlång tid. Har ju plåtat själv alla bilder till vår butik. (Sambon äger ett litet tryckeri där vi framförallt tillverkar presentationsmaterial till fotografer. Såsom tackkort, album etc i en mängd olika variationer...PUH!)
    Och som någon skrev här innan...det går ju att byta efter hand!! :)
    Håller tummarna för er!

    Nattinatti och KRAM

    SvaraRadera
  6. Åh, vad jag hade velat hjälpa till med fotograferingen!!

    SvaraRadera
  7. Oj, va spännande att det är nära nu! :) Det tar mycket längre tid än vad man tror med fotografering... Hoppas ni hinner klart iaf! Jag håller tummarna! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails