tisdag 30 juni 2009

Jobb, jobb, jobb...

Värmen fortsätter och det är härligt att få njuta av sommaren. Det har varit dåligt med inlägg på bloggen de senaste dagarna men här är det full fart. Vi jobbar med webbutiken så mycket vi bara orkar men det går ändå alldeles för långsamt. Både jag och sambon börjar känna oss rejält stressade och en aning panikslagna, så vi ser fram emot den dagen då vi kan slappna av en aning.
Fotograferingen är fortfarande den största delen som är kvar, men det är mycket annat också. Nu i veckan skulle jag få min sista leverans inför starten, trodde jag, tills jag bestämde mig för ytterligare en leverantör.

Men lite fritid har vi ändå haft. I söndags var det barnkalas för vår 3-åring och i fredags hade vi en arbetsfri dag (nästan i allafall) då vi ägnade 100% åt våra barn. Det blev en tur ut till Marstrand i sommarvärmen.

Tar med en bild från Living etc på ett roligt sätt att kyla drickan dessa varma dagar. Vi tänkte att vi skulle ha något liknande i midsomras, men som vanligt hann vi inte med de där extra detaljerna. Men tanken finns där, och någon gång kommer tiden att finnas!

5 kommentarer:

  1. Heeejsan Jenny!
    Hoppas allt går bra för er!!
    Visst är denna värmen härlig...helst när man är ledig!
    Men jag jobbar nästa vecka med sen har jag 4 veckors ledigt! Förhoppningsvis... Brukar vara så att vi måste åka iväg för att kunna koppla av från jobbet. Så är det när man är "sin egen".
    Härlig skottkärra! Jag minns när jag var liten och läste Kalle Anka. Då längst bak i tidningen var det läskreklam. En skattkista full med fantaflaskor och massa is...påminner om bilden! :)

    Ha det bäst i värmen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Jag förstår att ni har fullt upp....Och att det är mycket jobb! Hoppas allt går bra! Jag håller tummarna! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Oj, bugger ni på en bwebburik, det måste jag ha missat. Så kul. Grattis, hoppas att det kommer gå bra med den!

    SvaraRadera
  4. Det där med att man har mycket planer som inte riktigt hinns med känns helt klart igen. Det är liksom inte meningen när barnen är små. Blir helt förundrad över alla inredningbloggare som fixar världens festdukning varje kväll. :-)

    Skönt att höra att ni unnar er lite ledighet i alla stress. Fortsätt med det. :-)

    SvaraRadera
  5. Vilken bra ishink =)Lycka till med allt! Kram Lina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails