fredag 3 juli 2009

Goda grannar


Mitt i allt jobb påminns vi av våra underbara grannar. Den ena grannen kom över med nybakade bullar och den andra med en massa rabarber. Bullarna var helt underbart goda, som det alltid är när hon bakar, och rabarbern var mer än välkomna eftersom våra är väldigt taniga.

Det där med grannar är ju något man inte kan påverka och inte vet förrän man flyttat in. Vi är väldigt glada att vi haft sådan tur och tycker verkligen inte att det går att få tag på bättre. Det är så härligt nu på sommaren när folk är ute och man nästan blir som en enda stor familj.

4 kommentarer:

  1. Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...
    Peace

    PS. Det ser så gott ut på bilden.. :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med så trevliga grannar! Bullarna ser såå goda ut =)Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Goda grannar och goda bullar!!! Mysigt!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Hejsan bloggis! :)
    Ja...tacka vet jag goda grannar!
    När jag var liten hade vi en hemsk tant som gjorde livet surt för oss så fort hon kunde.
    (Gör fortfarande för min mor)
    Men nu med eget hus på annat ställe får vi verkligen uppleva snälla grannar! :)
    Varje dag får vi en liten skål med jordgubbar direkt från deras land... :)
    Presenter till barnen från alla håll och kanter. :) UNDERBART!
    Så vi har tur, både vi och ni! ;)

    Trevlig helg Jenny!
    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails