lördag 18 juli 2009

Idéblock

Vår plan var att öppna webbutiken på måndag men eftersom vi i ett sent stadie beslöt oss för att ändra kassasystem blir det försenat en vecka.

Det har varit enormt mycket jobb inför starten och det är inte mycket kraft och ork som finns kvar nu. Jag längtar så mycket efter att få göra lite andra sysslor. Saker som står högt på min lista är att baka, jobba i trädgården samt klippa och klistra i mina block. Mina älskade block har jag inte skrivit om tidigare men de är viktiga för mig. Jag har inte haft hjärta att slänga gamla inredningstidningar så när högen blev för stor började jag riva ut de sidor som var intressanta och klistrade in i block. Dessa block åker fram med jämna mellanrum inte minst inför våra renoveringsprojekt och har gett mig många idéer och inspiration.













6 kommentarer:

  1. Den som väntar på något gott... Ska bli så spännande!!!

    Och nu blev jag så inspirerad då jag kikade på ett tidigare inlägg med kanelbullar i ett vitt plåtfat - jag har ett likadant som jag köpt på loppis och sprayat svart, måste nog spraya det vitt (var orange ursprungligen).

    Och "motorcross" rekommenderas varmt, det får den mest stela och tråkiga att släppa loss! :-) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åh va spännande med webbutik! Hur kommer man till den, kommer du att länka från bloggen?

    SvaraRadera
  3. Det måste vara roligt att bläddra i sådana "best of the best" block.

    SvaraRadera
  4. Men Så fint du gör av de sparade inspirationsbilderna!!! Blir så sugen på att göra likadant... hur gör du, sparar du aldrig själva texterna?
    Könner så väl igen mig i det där att man längtar till att få göra andra saker mitt i görandet av det man också längtat efter... ja det är väl så att man vill mycket och att ombyte förnöjer!
    Lycka till med det sista nu innan öppnandet!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men vilken bra idee...jag har själv mycket gamla Inredningstidningar som bara ligger! Det ska jag nog göra. Klippa ut gobitarna!Tack för tipset! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails