fredag 28 augusti 2009

Dåligt med tid

Det har inte riktigt blivit som planerat. Tanken var att lägga ut de sista 4 höstnyheterna från Linum torsdag och fredag, men det blev bara 1 nyhet. Resten kommer nästa vecka.

Här hemma har det varit brist på tid. Min sambo har haft mycket på jobbet vilket gör att barnen och hemmet har tagit all min tid. I dag fick jag dock hela eftermiddagen på mig att fotografera varorna men himlen mörknade och bjöd på ösregn. Inget bra väder för att ta kort.
Ösregnet ger mig verkligen blandade känslor. Visst är det mysigt med regn då man sitter inne och tänder lite ljus, men regnet ger mig mest en oro för var det ska regna in denna gång. Innan vi (sambon) lade om vårt tak för två somrar sedan regnade det nästan alltid in någonstans. Det slipper vi lyckligtvis nu, men däremot har vi källaren att oroa oss för. Dränering står högt upp på vår "att-göra"-lista!


Nog om det, här kommer dagens nyhet. Överkastet Bill i storleken 270x260cm, 1650kr. Om det är någon som är intresserad av ett enkelöverkast så kan ni kontakt mig.

1 kommentar:

  1. Ja, regnet kan orsaka stora problem...Håller tummarna att ni ska klara er denna gång! Hoppas att din helg blir bra! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails