tisdag 4 augusti 2009

Dekoration


Idag har jag lagt in ytterligare två nyheter från Bloomingville by TrendKompagniet. Jag har lagt dessa varor under "Dekoration", som är en ny kategori. Det har varit en del utav er som efterlyst mer produkter till dekoration, så nu har jag börjat och mer ska det bli.

Som jag skrivit tidigare så hjälper min sambo mig väldigt mycket med webbutiken. Vi har fått lite olika roller vilket är väldigt skönt så att man inte behöver tänka på allt. Lite roligt var det dock igår när han klev in i min roll och började skriva produktbeskrivning på dessa nyheter. Kemist som han är, blandar han mer än gärna in en väldigt utförlig beskrivning att produktens material. Så som alltid, fick vi kompromissa.

Vill tacka alla er som skriver så fina kommentarer. Tack snälla, det värmer verkligen!!!

1 kommentar:

  1. Tack snälla för din gulliga kommentar hos mig! Vilken fin o snygg lykta du visar! Den skulle jag gärna vilja ha nu i höst! Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails