måndag 31 augusti 2009

En lyxigare variant

Måndag igen, vilket är en ganska bra veckodag tycker jag. Man tar nya tag, skriver nya "att göra"-listor och har hopp om att denna vecka kommer jag att få riktigt mycket gjort! Sedan avtar tyvärr dessa känslor för var dag som går, mycket på "att göra"-listan förs över på nästa vecka. Men ändå lyckas jag stå där nästa måndag, med nya krafter och nytt hopp.

En sak har jag fått gjort idag iallafall. Jag har lagt in ett överkast som är av en lite lyxigare variant. Den är riktigt mjuk och go vilket gjorde att jag inte kunde motstå den till webbutiken.
Överkastet heter Stitch och är i storleken 270x260cm, men kan även beställas för enkelsäng (170x260cm).

5 kommentarer:

  1. Det ser verkligen härligt lyxigt ut. Nu blev jag lite sugen...

    Vad fina bilder ni tar av produkterna. Den här är fantastisk! :-)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om måndagar... Överkastet ser jättefint ut. Passande till vår säng och sovrum. Ha en bra fortsättning på dagen.

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert överkast! Tyvärr hade det blivit alldeles för stort för vår säng, eftersom vi dels har en 160-säng, sen att vår säng är ganska låg...

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut, så sobert och fräscht med vitt i sovrummet.

    Josefine- At home

    SvaraRadera
  5. Vilket supetfint överkast...Ser såå fräscht ut! Jag känner igen mig i ditt tänkande...att det där tar jag nästa vecka! Det är lätt att det blir så! Må så gott vännen! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails