lördag 29 augusti 2009

Fallande löv

Snart går vi in i september vilket gör att jag mer och mer längtar efter hösten. Ett litet tag till kan vi få njuta av gröna buskar och träd men snart kommer höstfärgerna. Jag känner mig redo! Ser fram emot att gå ut i skogen en fin höstdag.

Med tanke på höst och fallande löv såg jag denna bild på Ferm Living. De säljer bland annat tapeter, väggdekor och prydnadskuddar. Nu var det visserligen inte väggdekoren jag fastnade för i denna bild utan den underbara matplatsen. Men webbutiken är väl värd ett besök, de har väldigt fina miljöbilder till deras wall stickers.


www.fermlivingshop.us

5 kommentarer:

  1. Åh så fin bild!! Så inspirerad man blir!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Mysig bild, fint med löv på väggen!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Mmmm... Ferm Living vet verkligen vad de gör. Fina produkter och härlig produktstyling - så även här. :-)

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart rustikt bord, och jag gillar löven som singlar ned i korgen - vackert!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails