söndag 23 augusti 2009

Fotovägg

På väggen bakom vår soffa i vardagsrummet är det alldeles tomt, och så har det varit nu i 3 år. Jag vill egentligen ha en stor maffig tavla, men har ännu inte sett den där tavlan som är som gjort för vårt vardagsrum. Så nu börjar jag äntligen inse att vi får ha något annat där i väntan på den stora tavlan.
Tror det blir en fotovägg, med lite blandade bilder i svarta ramar. Vet dock inte om jag ska ha dem på en rad på höjden eller på bredden ... eller kanske samla alla i en grupp...

http://www.livingetc.com/


www.boligmagasinet.dk


www.potterybarn.com

3 kommentarer:

  1. Tack snälla rara du! Och visst stämmer det, trots illamåendet så är man så lycklig och bara njuter - man vet ju vad som är belöningen så småningom... Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad många härliga inspirationsbilder. Älskar fotoväggar. Håller själva till att samla till ett galleri i trappan. :-)

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!
    Ja, vårt revygäng är härligt! :)
    En sak som jag gjorde när jag fixade fotoväggen i vår hall på övre plan var att ta olika storlekar på ramarna, som ett collage - men att det totala ytterformatet var i raka linjer.
    Fattar du? Som en stor tavla liksom...
    Jaja, jag gillar det iallafall - raka linjer. :)
    Tvivlar inte en sekund på att du inte löser detta till något supersnyggt! :)
    Foton är fint!!

    Hoppas att du får en bra start på veckan!
    KRAM Tina :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails