fredag 7 augusti 2009

Galen i block

Jag har tidigare skrivit om mina inspirationsblock som är så viktiga för mig. Men det är inte bara de som ligger mig varmt om hjärtat utan block överhuvudtaget är något som jag gärna samlar på mig. Att klippa och klistra är något jag gärna sitter med i tv-soffan, både från inredningstidningar och recept jag sparat. Den här sommaren har jag läst så många bra resetips från andra bloggare så jag funderar nu på att påbörja ytterligare ett block, ett block med Sveriges smultronställen.

Dagens nyheter i webbutiken är därför något som jag själv inte kan motstå. Det är två anteckningsblock med ett fint grått paisleymönster på omslaget. Den lilla är perfekt att ha med sig i handväskan och skriva "kom ihåg"-saker.



Stort block, 39kr.
Litet block, 15kr.

5 kommentarer:

  1. Block kan man aldig få för få utav enligt mig. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade ett till hands när alla ideér rusar genom hjärnan. TRevligt med fina block:) Ha en bra fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  2. Visst är det bra med ett "hederligt" block o penna!! Ser jättesnyggt ut....Hoppas att du får en bra helg med mycket sol o värme! många Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Åh, så många underbara bilder och fina saker!! Vill ha både korgar, lykta och blocken...
    Härligt att titta in här som vanligt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag borde verkligen lära mig av det där och vara lite duktigare på att skriva upp och anteckna. Extra kul om man har fina block. :-)

    SvaraRadera
  5. Snygga fotoalbumb vore kanske något för butiken?! Jag är ständigt på jakt efter vackra album att skriva i och sätta in foton och reseminnen och/eller inredningsinspiration. Då vill man ha lite tjockare pappersblad utan ränder...

    Och jag är nog lite feg med fär jag med, vitt, vitt och bruna och beiga nyanser överallt där hemma nästan, men just till hösten har jag haft lila gardiner i två år nu, och det har varit riktigt mysigt... + två sia lyktor i lila7purpur och någon annan liten detalj, annars neutrala färger.

    KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails