lördag 1 augusti 2009

Personlig almanacka



Nu har jag beställt en personlig almanacka. Jag sneglade på den redan förra året men köpte ingen då men nu kunde jag bara inte motstå. Jag har en kalender både i mobilen och datorn men det är ju inte alls samma sak som att skriva på papper.
Nytt för i år är att de har en design kollektion. Isabelle Norman Sällström, som jag skrivit om tidigare här på bloggen och som formgivit hälsningskorten i min webbutik, har formgivit en rad olika omslag.
Vid beställning får man gå igenom ett antal steg för att själv bestämma hur man vill lägga upp sin almanacka.

Nu tar det cirka två veckor innan jag får hem mitt exemplar i brevlådan. Jag längtar!

Bilder från: http://www.personligalmanacka.se/

2 kommentarer:

  1. Dessa är så fina:) Kul att kunna göra sin egen design!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh , såå fina! nu slipper vi nog regn om ett par dagar. För snart ska det bli varmt igen! Skönt! Ha en skön söndag! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails