måndag 7 september 2009

Barnvecka


Den här veckan blir det nyheter för barnen. Instrument från färgglada JaBaDaBaDo samt gedigna kvalitets leksaker från Plan Toys.
Idag uppmanar jag alla små truckförare att titta hit! Dagens nyhet är en gaffeltruck från Plan Toys som snabbt blev min sons favorit. Varje dag frågar han om inte Tomten kommer snart...stackars liten, han skulle bara veta hur långt det är kvar.


Nu har jag även fyllt på med boken "Smaker från Saltå kvarn". Det är tredje gången jag beställer hem den, roligt att så många har upptäckt denna fantastiska bok!


4 kommentarer:

  1. Jobbigt att vänta på tomten... Här hemma har dottern börjat klaga på att hon fyller år så sent på året. Alla är redan sex år enligt henne (hon fyller i mitten av december). Fina saker.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad "sugen" jag blev på boken! En fantastisk fin bild på framsidan...Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Den verkar schysst, Saltå Kvarn har ju de snyggaste förpackningarna i hela världen också!

    SvaraRadera
  4. Jag får också vänta på Tomten... och den boken tror jag!
    Hoppas ni slipper mer datastrul nu!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails