onsdag 2 september 2009

Hjärtegryn


Dagens nyhet i webbutiken känns lite speciell. Det är alltid roligt när man hittar något som man faller för direkt och där man känner att det är extra roligt att handla från leverantören.
Ny vara och nytt varumärke alltså; Handmade by M har gjort dessa underbara Hjärtegryn som finns i tre färger. Hjärtanen är handsydda i fuskfårpäls och har en rosett med en pärla i, hjärtat har även ett organzaband för upphängning.

Själv så ska jag ha ett hjärta hängandes i sovrummet och skulle även kunna tänka mig att hänga ett vid min dotters spjälsäng. Eller varför inte ge bort ett hjärta i dopgåva eller bröllopspresent?


6 kommentarer:

  1. Verkligen söta!!! Min mamma gjorde ett i grå fuskpäls med en liten bjällra och linneband i ljusrosa till Lurans vagn, dessa kommer du nog att få sälja många av! Kram

    SvaraRadera
  2. Supersöta! :-) Formen och materialet går verkligen hand i hand.

    SvaraRadera
  3. Kära nån så söta hjärtan!!!! Jag som älskar hjärtan!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Så söta!!
    Det senaste jag hörde är att man inte behöver ge pelargonerna något vatten alls, om man bara ställer de lite svalt, kring 15 grader...
    Hade varit det bästa i mitt fall, men vi kan ju påminna varandra att titta till dem och se hur det verkar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för titten vännen! Såå söta o fina hjärtan! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails