söndag 6 september 2009

The image is found

Jag har tidigare skrivit att ett utav mina drömyrken är fotograf. Jag får lyckorus och blir så inspirerad när man ser ett kort som är så perfekt taget och med en fantasi som man aldrig skulle komma på själv.
Jag skulle även väldigt gärna vilja gå till en riktigt bra fotograf med mina barn. Inga vanliga kort i en studio utan lekfulla och livfulla kort vill jag ha.

En blogg som är en stor inspirationskälla är The image is found. Det äkta paret Nate och Jaclyn fotograferar bröllopspar, familjer, barn mm.
Korten är så otroligt häftiga; de hittar vinklar och ställen som är allt annat än standard och man kan riktigt se människornas lycka.






Samtliga bilder kommer från http://www.theblogisfound.com/

4 kommentarer:

  1. Your report is very interesting indeed.
    I invite You to see my site http://www.pillandia.blogspot.com
    containing a rich collection of photos of political borders from all the world.
    My gallery of my handicrafts is http://www.pilland.blogspot.com
    Best wishes from Italy!

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygga foton! Jag gillar inte uppstyltade ateljé bilder, fart ska det vara och oväntade vinklar :-) Och visst är det härligt att dela ett intresse med sin man, fast det blir en del intern tävlan med måste jag medge ;-) Hi,hi. Skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  3. Helt underbara!!!!!

    Tack för fina bilder



    Maliin

    SvaraRadera
  4. Woow jag får pytteskinn! :) Ne, det går inte att beskriva känslan när man ser en riktigt bra bild. Jag har ju förmånen att dagligen jobba med proffsbilder på jobbet. Och det är nästan som julafton när det kommer mail från vissa fotografer. LOVELY! :D
    Denna länken måste jag kika in på!!! ;)

    Kul att det går bra för dig och dina affärer! Jag ser att du fått in en flashig blinkskylt, va nu det kan heta såhär på bloggspråk, här på din sida! Najs! :)
    Nehepp, nu väntar duschen efter ett svettigt friskispass...

    Ha det gott Jenny! KRAAAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails