fredag 11 september 2009

Jag är en liten bonde jag...

Härom dagen stod vår son i endast kalsonger och gummistövlar och tittade på mig och min sambo. Han drog upp kalsongerna så högt han bara kunde och sa "Jag är en liten bonde jag...".
Vet inte riktigt vad han har för syn på bönder men söt var han. Om han fick så skulle han gå i gummistövlar för jämnan och han är som gladast när han är ute i trädgården och gräver, så nog är han vår lilla bonde.

Veckans sista nyhet i webbutiken är något som passar vår lilla bonde och kanske fler små bönder. En traktor med släp i trä från Plan Toys. En rolig leksak som kan få våra små bönder att drömma sig bort till bondgården...



2 kommentarer:

  1. Vilken söt liten bonde. Kul med kalsongerna. :-) Tacka vet jag träleksaker. Så mycket vackrare!

    Ha en härlig helg! :-)

    SvaraRadera
  2. Hi, hi, jag har en liten tjej som älskar sina stövlar, månne en blivande bondmora?! Allt var bra vid ul, så nu ska jag fortsätta njuta av helgen, hoppas du/ni med gör det. Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails