onsdag 23 september 2009

Stress - inget för mig

Nu har jag kämpat med dessa blockljus i tre dagar. Det känns inte så bra att vara negativ om sina egna produkter, men jag är så TRÖTT på dessa ljus. Egentligen har det inget med ljusen att göra utan mer att jag är så otroligt dålig på att prestera något och vara kreativ under stress. Jag har tagit kort på kort på kort men raderat allt vart eftersom.

Men nu äntligen är jag klar och alla färgerna ligger ute i webbutiken. Mer färger kommer framöver.






5 kommentarer:

  1. Fina bilder! Gillar speciellt den sista med den fina skålen och lilla kvisten.

    Josefine- At home

    SvaraRadera
  2. Väldigt duktig är du i alla fall. Är grymt imponerad av alla fina bilder du tar. :-)

    SvaraRadera
  3. Du tar så fina och isnpirerande bilder ska du veta - och ett stort GRATTIS till omnämnade på design och inredningsbloggen!!! Kul :-) Och det låter både klokt och spännandem ed julsaker som man kan jula till till jul och även ha annars på året, och boken har jag tidigae bloggat om så den tror jag definitivt du kommer att få sälja många av... För det var nog många som var sugna på att köpa den! Önskar dig en fin dag, och skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  4. Ser såå mysigt ut med dina blockljus....Hör hösten till!! Må så gott vännen! kram Therese

    SvaraRadera
  5. Blockljus är ju så mysigt!!! Lite höst!
    Kram på dig! /Agnetha

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails