fredag 30 oktober 2009

Award


Tack snälla Anne på bloggen Stjärnor & Champagne som skickat mig en award.
Utmaningen som följer med awarden är att skriva ner 7 saker om mig själv och dela ut awarden till 7 andra bloggar.


7 saker om mig:

1. Jag är född och uppvuxen i Gävle men bor nu i Kungälv strax norr om Göteborg. Här bor jag med min sambo (även han från Gävle) samt våra två barn.

2. När jag gick i högstadiet sände jag närradio. Det gjorde jag bland annat med Roger Nordin (som nu sänder på RIX FM). Det var en riktigt rolig tid men att sända radio är egentligen inte riktigt min grej.

3. Jag älskar att planera och skriver listor på allt. Renoveringlista, "att göra"- lista, "vill ha" -lista, "mina drömmar"- lista, lista på vad jag ska skriva för lista...

4. Tyvärr är jag väldigt dålig på att läsa böcker men däremot ÄLSKAR jag tidningar. Det ger mig lycka att få inspireras av fina bilder och även av tidningens layout. När jag sedan känner mig färdig med tidningen klipper jag ut det jag vill spara och klistrar in i mina block.

5. Har svårt för att säga nej. Jag måste jobba med detta eftersom jag väldigt lätt stressar upp mig och tar på mig alldeles för mycket.

6. Jag gör allt för att bli en livsnjutare. Jag vill vara tacksam för det jag har och tänka positivt. Att få möjlighet att jobba och göra det som man brinner för betyder oerhört mycket. Därför är jag så glad att jag vågat öppna min webbutik som jag så länge drömt om. Att njuta av livet är även att få umgås mycket med min familj. Jag är en riktig familjemänniska och familjen är mina bästa vänner.

7. Min sambo är min livskamrat. Han är helt UNDERBAR och helt rätt för mig. Vi kompletterar varandra väldigt bra och har riktigt roligt ihop. De stunder vi inte är med varandra känns som bortkastad tid.



Jag skickar vidare denna award till:

Sockenvägens söta - Det finns ingen hejd på Therese vad gäller julen. En riktig flitig bloggare med flera inlägg per dag. Mycket pyssel och kreativitet hos den tjejen!

Huset vid ån - Bakom denna blogg har vi Therese med sitt underbara hem. Blir så inspirerad av hennes hem och fina bilder.

Blogg by Maliin Stoor - Här följer vi Maliin som är egenföretagare och verkar vara en mycket driftig och kreativ tjej.

HUS nr NIO - Här följer vi vardagslivet hos en tvåbarnsmamma. Jag känner många likheter och imponeras verkligen av hennes fina egengjorda tavlor.

A Home Far Away - Bakom denna blogg har vi Gunilla som bor med sin familj i Singapore. Roligt att följa deras liv långt bort från Sverige. Riktigt fina bilder!!!

At Home - Josefine är dekoratör och inredare och är riktigt duktig på det hon gör. På bloggen får man se många före- och efterbilder från olika projekt. Alltid med riktigt fint resultat!

Tiniwini skriver - Jag bara måste skriva upp Tina. Hennes blogg har lösenord men jag vill ändå skicka vidare denna award till henne för att hon är så go. Vi fann varandra genom bloggarna och har nu kontakt via mail.

3 kommentarer:

  1. Väl värd awarden! Det är kul att följa dig och din familj och dina äventyr med butiken. :-) Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ååhh...men...GULLIGA DU! :) TACK!
    MITT namn!! Vad GLAD jag blir! :D
    Nu blev det minsann lite blött i ögat.

    Du anar inte hur gärna jag vill öppna upp den igen!! :)
    Det kanske är läge nu... ;)

    STOR KRAM TILL DIG JENNY!! :)
    Vi hörs!!

    SvaraRadera
  3. Åh jag såg precis att du gett mig en adward, så snällt av dig! Tack så mycket, det uppskattar jag! Jag ska försöka hinna avslöja 7 saker om mig:)

    Ha det så bra i höstvädret!

    Kram Josefine- At home

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails