måndag 12 oktober 2009

Inför julbaket

Då var det dags för mig att börja smyga in lite julartiklar i webbutiken. Det är fortfarande oktober men jag vet att det finns en hel del där ute som redan börjat längta och planera inför julen.
Dagens nyheter blir systrarna Eisenmans böcker Vinterns söta samt Soppor, bröd och röror. Systrarna kan verkligen sin sak och är så duktiga på att göra fina och inspirerande böcker. Vinterns söta är verkligen helt fantastisk och är lika fin inuti som på omslaget.

På onsdag lägger jag ut Monika Ahlbergs julbok som är en rykande nyhet på markanden. Härliga recept med både mat, snapsar, bakning samt julgodis.

Förra veckan lade jag in Per Morbergs bok, en bok med husmanskost som den röda tråden.

4 kommentarer:

  1. Den boken är underbara, ja dom flesta av den sorten är det. Har kikat in i din webbutik, jättefin hit kommer jag tillbaka...
    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Man kanske ska vara ute i god tid med julbaket för en gångs skull :)

    SvaraRadera
  3. Ja!!!! Äntligen ;-) Vilka godbitar du plockat ut, jag antar att det är okej att jag tipsar om att du fått in böckerna i webbutiken i min blogg i ett passande julinlägg? Hi,hi. Skickar en stor kram och tackar för dina goda råd, ska lyda och verkligen passa på att vila då tid erbjuds så här inför nr 2 ankomst. KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilka trevliga böcker! Per M kokbok vore den perfekta julklappen till min sambo:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails