fredag 16 oktober 2009

Jag tror jag är fast...



Jag har nog fastnat nu, fastnat vid tankarna om julen... Jag ville inte göra det så här tidigt men det kan inte hjälpas. Det är så mycket att planera och fixa inför julen både för att man har butik och för att man har barn. Min son har bara tankarna på tomten och julafton men jag tycker att den roligaste tiden är före julafton. Det är ju så kul att pynta, planera och baka.
Idag har jag bakat Gingersnaps från Vinterns söta. Det luktar pepparkaka i hela huset och min sambo är så lycklig (som är helt tokig i pepparkaka).
Baka är ok att göra så här tidigt men absolut inget pynt än, det lovar jag.


Dagens nyheter är ett vitt spetsband samt medicinlåda i zink. Nyheterna läggs ut i webbutiken senare under dagen.




1 kommentar:

  1. Morron vännen! Ja nu har jag skaffat mig en uppfräschad blogg :-) Liksom man vill förnya sig hemma vill man även göra det på nätet ;-) Hoppas du får njuta av en avslappnande och skön söndag! KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails