söndag 15 november 2009

Fri frakt

Det har varit dåligt med bloggandet de senaste dagarna men orken och lusten har inte riktigt funnits. Men i morgon är det ny vecka och förhoppningsvis nya krafter...
Dock har jag lagt in en del nyheter i webbutiken under dessa dagar. Under vecka 47-48 har vi fraktfria veckor på Hemlängtan.com. Passa på att handla lite julklappar eller kanske lite julpynt inför advent. Kampanjen gäller endast inom Sverige.

Det är många som frågat om biverkningar av vaccinationen på min son. Han har klarat sig väldigt bra, har varken haft ont i armen eller sjukdomskänsla. Nu får vi se när övriga i familjen får vaccinera sig.

Bild: www.marthastewart.com

8 kommentarer:

  1. Spännande med nyheter! Jag kommer lägga en order snart då jag såg att du fått in mycket fint julpynt!

    Ha en bra måndag/ Josefine- At home

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog också kika in... mmm....
    Maken har heller inte kännt av någonting av sprutan! Vi får hoppas det blir så för övriga familjemedlemmar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att han fick må bra :-) Önskar dig en fin vecka vännen! Kram

    SvaraRadera
  4. God eftermiddag.SKoj att du tittade in till mig med & lämnade en komentar.SKoj med nya läsare :) Hoppas att din vecka har börjat så bra som min.Ha en skön kväll.kram kram

    SvaraRadera
  5. Fraktfritt låter bra. Ska kika in. :-)

    Vår Kajsa klarade sig också bra med vaccinationen. På onsdag är det min tur. Håll tummarna. ;-)

    SvaraRadera
  6. Ja det är verkligen lustigt hur olika alla reagerar på sprutan. Vi har inte tagit den ännu. Ibland kan det verkligen vara så att man inte könner för bloggandet och att det bara inte finns där. Hoppas att du hittar det snart igen.
    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  7. Så skönt att han inte känner av vaccinationen. Varken min lilla kille eller storasyster gjorde det. Själv fick jag ett uns feber under en dag. Ha det bra.

    SvaraRadera
  8. Hej Jenny!
    Nu är det gjort! De sa inte ett knyst.
    Lite gnäll från Annie nu ikväll men Anton är cool, känner ingenting! :) Får väl se hur det blir imorrn bitti.
    Själv mår jag fes... :/ fast jag inte tagit nån spruta.
    Men det ska va borta imorrn har jag bestämt! :P

    Var i kontakt med "vår" fotograf idag - om lite tips inför lördagen... :D Jag lovar att berätta hur det går!

    Vi hörs bloggis!

    Kramelikramis

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails