måndag 30 november 2009

Julkort?

I morgon kliver vi in i december vilket känns roligt men även ganska skrämmande med tanke på hur snabbt den här hösten har gått. Det är bara att hoppas på att även årets längsta månader (januari, februari) går så här fort.
I helgen har jag äntligen fått julpynta och fått mig en rejäl dos med jul då vi varit på julmarknad samt slagit in alla julklappar. Något jag glömt (eller förträngt) är julkorten. Det är inte så många som skickar julkort längre men jag tycker det är kul när man har barn. Hur gör ni?

I kväll lägger jag ut en vit lykta från danska Bloomingville. Det får bli dagens nyhet.


2 kommentarer:

  1. Jag är dålig på att skicka julkort, fast några brukar jag försöka få iväg, för det är ju sååå roligt att få ;-) Så då är det väl bästa att man skickar också. Önskar dig en fin start på veckan! Kram

    SvaraRadera
  2. Jo julkort måste man ju skicka:) Jag tycker det är extra kul att pyssla ihop några själv men i år blir det nog till att köpa!

    Ha en bra dag!

    /Josefine- At home

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails