söndag 1 november 2009

Matbord

Tidigare har jag skrivit om jakten på skänk till matrummet. Den jakten pågår fortfarande och även jakten på ett nytt matbord. Skänken känns svårt, för där vet jag inte riktigt vad jag är ute efter men med matbordet känns det lättare. Genom Marits vita skrin hittade jag till den norska bloggen Kjerstis lykke. Och där fanns det, matbordet som skulle passa riktigt bra hemma hos mig. Gärna ett gammalt bord som är lite nött och så lite modernare stolar till det. Jakten på blocket har börjat!

Gå gärna in på Kjerstis lykke, underbar blogg med fina bilder och mycket harmoniskt hem.



5 kommentarer:

  1. Förstår att du fasnade för det, verkligen härligt och rustikt! Kram

    SvaraRadera
  2. Ser rustikt o fint ut....Ha en fortsatt bra vecka! Kramis Therese

    SvaraRadera
  3. Härliga och inspirerande bilder. Ha en bra tisdag.

    SvaraRadera
  4. Ja, det ser nog riktigt häftigt ut med ett gammalt rusktikt bord ihop med modernare stolar. Hoppas du finner det!
    Tänkte komma över någon dag och kolla på en pappelinamatta "live" om det är okej.
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!
    jag gillar också kontrasten av det gamla möter det nya. :)

    Angående vaccinationen så blev det nej.
    Vi ansåg att vi hade för lite information om biverkningarna. Sen varar det ju bara i ett år! Vi kanske ändrar oss, vi får vi se. Men det var ett jäklans velande kan jag lova. Och det blir ju inte lättare av att dottern kommer hem och säger att hon VILL...

    Hoppas du har det bra i mörkret!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails