onsdag 11 november 2009

Vaccination


Hann bara med en nyhet i dag men kan förhoppningsvis ta igen det i morgon. Svart lykta som passar alldeles utmärkt både ute och inne.
Eftermiddagen har ägnats åt vaccination på sonen. Stackars liten var hysterisk från det att jag sa att vi skulle åka och ta spruta tills dess att vi gick därifrån. Jag tror han lyckades skrämma ett par barn i vänterummet. På vägen hem köpte vi godis och sedan har han strålat som en sol. Puhh, jag ser inte fram emot kommande tandläkarbesök...


8 kommentarer:

  1. Jag har en som är kollugn med sprutor och en som är hysterisk så den sistnämnda får vi ta till vc för på skolan har dom inte tid med de barn som krånglar, suck.....Lyktan är jättefin, jag är hysteriskt tokig i alla lyktor.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hur mår den lilla prinsen idag? Inga biverkningar? Hoppas att han strålar om en sol :-) Och tandläkaren, ja... innan man hade barn var det ett nöje att se de svettiga föräldrarna å de trilkande barnen som vägrade öppna munnen, nu är det inte fullt lika roligt, Luran pet tandsköterskan när hon skulle kolla hennes tänder nämligen *fniss* Önskar dig en fin dag! Kram kram

    SvaraRadera
  3. God eftermiddag..Stakas din son..förstår att det gör ont..Hoppas att han inte får allt för ont nu efteråt...Ha en skön eftermiddag..Snygg luckta...:) Snygg blogg du med har :) kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas han inte fick mera ont av sprutan efteråt...!
    Enkel och fin lykta!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar en trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera
  6. Så nu är vaccinationen klar! Fick du dig också en spruta? Blev det några biverkningar?
    Måste kolla om vi kan få Edgar vaccinerad också, det känns som det är behövligt.
    Hoppas ni får en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Usch stackars, men bra att de gick över med lite godis:-) Jag o barnen ska ta vaccinationen på tis, hoppas bara att det inte har tagit slut då... Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hejsan Jenny!
    Jo, filmen var ypperligt rolig och jag skrattade hejdlöst. :)

    Ok, nu har vi ändrat oss.
    Så i veckan går vi till vårdcentralen på drop in. Ändå känner jag mig lite kluven inför detta. Vill helst inte tänka på det men nu ska iallfall barnen få sig ett stick.
    Håller tummarna för att de inte ska bli dåliga för vi har nämligen bokat familjefotografering på lördag. Äntligen fått tummen ur att bokat det som vi så länge bara pratat om...
    Det ska bli sååå spännande! :)

    Så, jag undrar ju såklart som alla andra här ovanför..några biverkningar????
    Känns det bra nu då? Rätt val och så?

    Ha en trevlig söndag så hoppas jag vi hörs snart igen!

    KRAMKRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails