tisdag 8 december 2009

Aj aj aj...



Konstigt nog har jag ännu inte förstått att jag faktiskt har ett eget företag och ska jobba hemifrån i framtiden. Det känns som att jag lever i en dröm. Den enda som har fötstått detta och som faktiskt börjar säga ifrån är min kropp. Vår arbetsplats här hemma är ännu inte renoverad och både arbetsstol och bord är verkligen inte ergonomiska. Min rygg värker och skriker efter en ny stol. Jag har så svårt att köpa nya möbler innan vi renoverat då jag inte riktigt bestämt mig ännu hur det ska se ut i vår nya arbetshörna.
Projekt "leta-efter-arbetsruminspiration" får nu börja...

4 kommentarer:

  1. Visst är det viktigt att man sitter rätt! Annars blir det jobbigt! Bilden såg riktigt "mysig"ut! Önskar dig en bra dag! Kramis Therese

    SvaraRadera
  2. Ergonomi ska verkligen inte underskattas. Ser fram emot att följa din resa mot din nya arbetsplats. :-)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon min bloggvän! :)
    Jag behöver också ny stol!
    Både hemma och på jobbet...
    Känner i ryggen ibland att jag slarvat med svankstöd och rak rygg. Ajaj...
    Hittade en snygg på IKEA, som var slut såklart. Sen om den var så ergonomisk - det vet jag inte, men den ska jag ha hemma.

    Ha en underbar dag Jenny!!!
    KRAAAMAAR :)

    SvaraRadera
  4. Vilket ljuvligt projekt att leta inspiration till arbetsplats! Många bloggare har visat upp suveräna blogghörnor/arbetsplatser!
    /Ylva

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails