måndag 14 december 2009

Rop på hjälp

Vi har fått in en dockvagn som jag ska lägga in i webbutiken inom en kort framtid. Min plan var att fota den tillsammans med min dotter i helgen men det brukar sällan gå bra när ett barn ska göra något på beställning.
Korten blev dåliga men dottern var glad.
Jag lade en Cordy Roy gris i dockvagnen men den stackarn fick inte ligga i fred i många sekunder innan vår hårdhänta dotter river tag i den. Jag tycker nästan man ser hur den stackars grisen ropar på hjälp...






6 kommentarer:

  1. Hej! har haft en hektiskt helg och har med andra ord massor av härlgi inlägg här att ta igen, du får hem så mycket fint i butiken hela tiden, och nu blir man ju nyfiken på vårnyheterna *ler* Och den där grisen ropar nog inte på hjälp utan är överlyckligt med så gulligt leksällskap. Massor av kramar!

    SvaraRadera
  2. Söta lilla tjejen!
    Det blir nog tyvärr ingen träning för min del mer innan jul. På kvällarna när Martin kommer från jobbet måste vi handla julklappar, köpa gran, klä gran och andra julrelaterade sysslor. Men lovar att ta tag i träningen på allvar senast efter nyår!

    SvaraRadera
  3. Vad fin och vilken goding till tjej. Finns hon att köpa i webbutiken hihi.....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  4. Vilken söt o gullig liten vagn....Och vilken liten goding som kör den också! Kramis Therese

    SvaraRadera
  5. Men åh vilken söt (och liten tjej)dockvagn...Min dotter är ju så stor nu, snyft!!

    Ha en fin dag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Vilken fin dockvagn! Jag ska genast kolla in din webbutik!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails