fredag 4 december 2009

Sorry, ingen bild...

Det var några som ville se bilder från vårt pepparkakshus som jag skrev om i förra inlägget. Men det skulle bli allt annat än en inspirerande bild. Jag hade en bild i huvudet på hur huset skulle se ut men man kan tydligen inte alltid få som man vill. Hur som helst var sonen överlycklig och jag tror nog vi gör om det till nästa år igen. Får hoppas på ett snyggare resultat nästa år.



Hittade detta dukningstips på Martha Stewart som jag fastnade för.

5 kommentarer:

  1. Jag har aldrig besökt Martha S hemsida men borde nog göra det, fint och annorlunda dukningstips!

    Ha en skön helg!/ Josefine- At home

    SvaraRadera
  2. Man hittar alltid mycket inspiration hos Martha :-) Och jag är övertygad om att ert hus kanske inte blev det vackraste, men säckert väldigt CHARMIGT då då sonen varit med :-)
    Inte dumt att varva julfirandet, då får ni lite olika att längta till från år till år!

    Kram i massor!

    SvaraRadera
  3. Men fasen då...trodde att jag skulle få se värsta skapelsen ju!! ;) Ert bruna hus blev säkert ursnyggt! Själv brukar jag köpa färdig sats och montera ihop. Bara DET testar tålamodet så det räcker...

    Ne, jag lider åxå av "lätt" hypokondri.
    Idag har jag haft ont i knät, magknip, hugg i bröstet och liten brännskada på fingret...
    Så jag håller med - greys är kanske inte är så smart val. :P Men jag kan inte låta bli.

    Igår fick vi bilderna!! :)
    Så skoj! Vi är jättenöjda! Motivet kan man ju inte göra så mycket åt... ;) Men fotografen gjorde ett bra jobb. Hihi!

    Lördagkväll, strax efter nio och jag ska snart gå och lägga mig. Stor dag imorrn då Annie spelar sin första innebandymatch... :)

    Natti natti KRAM
    // Tina

    SvaraRadera
  4. Jättefin dukning! Enkelt o effektfullt! Önskar dig en mysig andra advent! Julkramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  5. Jätte fint jag gillar att duka så detta ska jag lägga på minne :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails