fredag 11 december 2009

Tid för planering

Efter jul och nyår kommer längtan till våren och trädgården. Månaderna innan våren passar bra till planering av sommarens trädgårdsprojekt. Vi har som vanligt många projekt som vi borde ta oss an, både roliga och mindre roliga (dränering).
Nu har jag fått in en fylla-i-bok för trädgården i webbutiken. Den är uppdelad i olika avsnitt och har fina bilder och fickor för fröpåsarna.




Jag har även fyllt på med böckerna Smaker från Saltå Kvarn samt Mina första år.


2 kommentarer:

  1. Hejsan Jenny! :)
    Men Oj...våren? Det känns som det är ett bra tag dit. Men jag längtar... :)
    Med tanke på ditt tidigare inlägg så har jag åxå saknat julkänslan! Den vill liksom inte infinna sig riktigt. Kanske beror det på att vi är i startgroparna på storrenovering och inte plockad fram så mycket pynt eller städar och fixar en massa...
    En endaste julklapp är inhandlat. Så inga fina paket att vila ögonen på heller.
    Det där får jag göra nåt åt denna veckan!! Absolut!

    Jag tycker det är bra om jag kan inspirera till att träna - jätteskoj ju! ;) Du har ju varit där innan har jag förstått... :)

    Ha det bäst!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Det känns långt kvar till våren...Men jag vet hur fort det brukar gå bara julen är över! Hoppas att du haft en trevlig luciahelg! Många JulKramar till dig från mig.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails