onsdag 16 december 2009

Tips på stol



Som jag har skrivit tidigare så är jag i stort behov av en ny stol till vårt skrivbord. Egentligen behöver vi en helt ny arbetsplats och renovering av hela hallen där vi sitter och jobbar men stolen kan nog inte vänta tills renoveringen är färdig. För var dag som går värker ryggen mer och mer.
Jag vill helst inte ha en vanlig kontorsstol utan gärna något som är lite snyggare, men med tanke på ryggen är det viktigt att den är ergonomisk. Är det någon som har tips på stol?

Det börjar lugna ner sig lite i webbutiken nu. Nu börjar det bli dags att tänka på min egen jul. Äntligen ska här bakas och pysslas!

2 kommentarer:

  1. God Morgon! Kikar in o Tackar för din gulliga o omtänksamma kommentar inne hos mig. Den värmde mitt hjärta ska du veta! Hoppas att du får en fin o stämningsfull dag! Julkramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  2. Gokväll i stugan! :)
    Men Jenny! Personlig tränare!!? Coolt! :)
    Det låter nåt det. Jag är min egen jag. :D
    Hon kan va rätt tuff ibland. ;) Har precis hoppat av löpbandet...skönt att ha när det är snö och kallt.
    Men nån stol kan jag tyvärr inte tipsa om. :( Hittar du nån - let me know! I need!
    Du får va rädd om din rygg, den ska va med ett tag till.

    Mitt kök ska du få se nån dag, jag LOVAR! :D

    Kramelikramis

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails