torsdag 10 december 2009

Var tog julkänslorna vägen?



Dagens nyhet är kort i box med barnmotiv. Jättefina att ha som exempelvis dopkort.

På tal om kort så har jag äntligen tagit mig i kragen och fixat julkort. Nu väntar jag bara på att de ska bli framkallade så jag kan bocka av på min jullista.
Hur ligger ni till inför julen? Om jag ska vara ärlig så hade jag faktiskt mer julstämning för en månad sedan än vad jag har nu. Och så har det varit sedan jag började jobba i affär för 9 år sedan. Man börjar så tidigt så man hinner tröttna... Kanske dagens luciatåg på dagis kan få mig i rätt stämning igen.

5 kommentarer:

  1. Vad mysigtt med luciatåg på dgis!:-) Mina kids är så stora nu så man kan sakna den där tiden nåt oerhört, *ler*. Kramis Sofia

    SvaraRadera
  2. Om det ändå kunde komma lite snö då får vi nog lite mera stämning! Vad roligt o mysigt med lucia på dagis....Må så gott! JulKramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  3. Vi ligger rätt bra till - men jag håller med om att julstämningen kommit av sig lite sedan första advent. Fick dock lite tårar i ögonen av morgonens Lucia-tåg på dagis - precis som du förutspådde. Så söta!

    Idag blir det granköp så sen är julen officiellt igång. :-)

    SvaraRadera
  4. Jag ligger rätt så bra till i tiden, granen ska köpas nästa vecka. Ska fynda lite julgranspynt på Ilva:) Men jag håller nästan med dig, jag kände nog också mer julstämning för några veckor sedan men förhoppningsvis kommer det igen!

    Ha en mysig Lucia!

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar dig en riktigt skön helg ♥.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails