fredag 22 januari 2010

Fredagsmys!!!

Så var det då fredag igen, veckorna går så snabbt! Ikväll blir det fredagsmys, sonen älskar det ordet för det betyder godis för honom. För mig och sambon betyder det att vi är fria från arbete. Vi har tvingat oss själva att inte jobba fredagkväll och lördag. Det är svårt, men det är ju så mycket mer än jobb som ska göras också.

Avslutar veckan med rislampor från franska Djeco som jag la in webbutiken igår.









Jag har fått en award från bloggen Vardagsresa, tack snälla!!! Eftersom det inte var så länge sedan jag svarade på dessa frågor väljer jag att länka till mitt tidigare inlägg.

6 kommentarer:

  1. Så söt lampa!
    Kan tänka mig att det är just det där med att stänga av jobbet för en stund som är det svåra med att driva eget! Önskar dig en fin helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där lampan skulle göra vilket barnrum som hells! Även här vankas fredagsmys, med något gott till middag och mys i TV soffan hela familjen :-) Stor kram å trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt med fredagskväll! Blir Let's Dance, god mat och lite godis här med familjen. Tvingar också mig själv att inte jobba under kvällen, men det är lättare sagt än gjort som sagt.
    Hoppas du får en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  4. Hahha här har ud en till som har blivit väldigt disträ sedan jag fick barn. Vet knappt vad jag gör och jag lever i en bubbla. Helkonstigt, det kanske har den effekten på vissa. Tydligen mig.....Här blev det räkor och vitt vin och godis så småningom. Hoppas att ni har en myskväll...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  5. Det händer verkligen saker ho er.
    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  6. Helleou Jenny!
    Hoppas lillan är bra nu! :)
    ...och att ni har haft en härlig och ledig helg!
    Här har det grovstädats, för denna veckan ska det börja monteras.. :D :D Tralla la lalla... :D
    STOR KRAAAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails