tisdag 19 januari 2010

Jag kan inte få nog...






I går var barnen på dagis efter ett långt jullov, de var glada och ville inte gå hem. Jag hade min första riktiga arbetsdag på länge och kunde fokusera 100% på webbutiken. Det är en rolig tid just nu. Kataloger från leverantörer dimper ner i brevlådan och den här veckan väntar jag hem Linums vårnyheter...LYCKA!!!

Gårdagens nyheter blev två anteckningsböcker med linjerade blad. Den ena är tänkt för recept och den andra är upp till ens egen fantasi. Jag har skrivit det förut och skriver det igen: jag kan inte få nog utav block!






3 kommentarer:

  1. Hi, hi jag älskar också block, det är nog planeraren i oss som gör det ;-) Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin butik du har. Den måste jag kika in i ikväll!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Hihi! Du är ju lite rolig med dina block! ;)
    Men jag håller med...de är fiiina!
    Härligt att du äntligen fick till en bra jobbedag för dig själv.
    Det är skönt när man kommit in i lite vardagsrutin igen.
    Japp, här rivs det må jag säga och för varje timme idag hände nåt nytt! :) Snickarnas första dag och jag är lyyyrisk!
    Spännande!
    Ha det bäst så hörs vi snart igen!
    Kokplattan kallar ;)

    KRAAAAAMIS

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails