fredag 12 februari 2010

Facebook



Jag har lagt ut två nyheter i dag. Vägglampa från danska Bloomingville och Rest kuddfodral från Linum. Nu tar jag helg och kör förhoppningsvis på med lite barnartiklar nästa vecka.

Nu finns webbutiken med på Facebook. Det behövdes lite övertalan från lite olika håll och kanter då jag av någon anledning bestämt mig för att inte hålla på med det. Men nu har jag ändrat mig och kör på både med Facebook och Twitter.

Önskar er alla en trevlig helg. Antar att det är många som sitter i tv-sofforna den här helgen då det bjuds på en hel del: OS-start, melodifestival, let´s dance... Vi får se vad det blir för egen del. 


7 kommentarer:

  1. Snygg lampa och snygga kuddar!! Nu får jag allt titta in i din webbutik...

    Ha en trevlig fredag/C

    SvaraRadera
  2. *ler* Klart du måste testa, men skyll inte på mig när polisen kommer och haffar dig då du brutit dig in på kexfabriken i desperat behov av fler *skrattar gott* Nu har vimplar hängts upp och gottepåsar till barnen fixats, så nu kan ajg bara lungt invänta morgondagen. Blir nog en Beckfilm med maken... Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Du har fått en blogaward av mig! Titta in i min blogg, så får du se...:-)
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Kul att du testar! Vad har du för Twitteralias? Vore roligt att följa :)
    Kommer att bli en späckad helg för min del med rally, melodifestival och OS... Ingen aning om hur man ska klämma in allt men det ska nog gå ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul att ni finns på facebook. Såg du om du hade några besökare här som kom därifrån i torsdags? Jag gjorde nämligen lite reklam för din butik på min facebooksida då. :)
    Mötet var bra, det kanske kan vara något för oss. Hoppas ni får en fin lördag!

    SvaraRadera
  6. Tack! :)
    Med tanke på din kommentar så tror jag också att vi har lite lika smak!
    Nu ska jag spana in webshoppen en sväng!

    SvaraRadera
  7. Hej Jenny! Vill börja med att Tacka dig för dina fina ord inne hos mig, blir så glad ska du veta. Och sen vill jag Tacka dig för Alla fina bilder du visar så flitigt på dina produkter! Alltid lika trevligt... Önskar dig en mysig alla hjärtans dag! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails