fredag 19 februari 2010

Fredag igen

Då var det fredag igen. Tiden går lite läskigt snabbt nu tycker jag. Det ska hur som helst bli skönt med helg. Det blir till att skotta snö och elda i braskaminen i helgen. Vi fick en hel del snö igår och mer ska det tydligen komma.
Som avslutning på den här arbetsveckan har jag lagt in en matta från Linum i webbutiken. Mattan heter Helene och är randig i vit, beige, grå, turkos samt blå.

För en vecka sedan fick jag en award av Cicci, tack snälla! Eftersom jag fuskade lite då jag fick min förra award och hänvisade till mina tidigare svar så får jag ta mig i kragen den här gången och skriva lite fakta om mig själv.
Alltså, sju fakta om mig:
- Jag har väldigt svårt för att ha det tyst här hemma. Jag har alltid på radio eller musik.
- Jag har bacillskräck och tvättar ofta händerna. Men jag jobbar på det och blir nog snart som er andra ; )
- Jag friidrottade som ungdom och satsade helhjärtat på det då. Har bland annat sprungit mot Maria Akraka och tävlat i Globen.
- Jag läser aldrig varningstexter i datorn utan klickar bort varningsrutan snabbt som bara den. Något som min sambo blir lite galen på.
- Har dåligt tålamod. Vid renovering är jag en riktig slarver vid förarbete, jag vill bara att det ska bli klart så snabbt som möjligt.
- Har barnslig humor och skrattar ofta i kapp med min son.
- Ingen karusellmänniska. Jag ser inget nöje alls i att åka karuseller utan nöjer mig med att stå och titta på.

Jag skickar awarden vidare till den som känner sig utmanad!

8 kommentarer:

  1. Så roligt att läsa!! Tänk att dåligt tålamod kan vara positivt när man tävlar och behöver vara sådär snabb...:)
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få läsa lite mer om dig...Och vilken duktig idrottare du är också! Ripsmattan som du viasr ser så fräsch ut....Önskar dig en Trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Kul läsning! En del känner jag igen mig i. Har också väldigt dåligt tålamod med tråkiga saker. Något som iofs är bra med det är att maken ofta gör det för att det ska bli bra gjort. ;-)

    Riktigt snygg matta från Linum.

    Ha en skön helg framför kaminen!

    SvaraRadera
  4. Roligt att få veta lite mer om dig :)
    Sprang du häck? Kanske har du tävlat mot en av mina vänner...

    SvaraRadera
  5. Hej Kul att få reda på lite mera om dig:)
    vilka fina bilder du har. Vad har du för kamera? Fundera på att skaffa en ny så jag kan ta bra bilder till min blogg/hemsida.

    // SArah

    SvaraRadera
  6. Vad kul att få reda på lie mer om dig :-)
    Här har det kurerats så liiite bättre känns det *skönt* Passar på att önska dig en riktigt fin helg! <3 KRAM

    SvaraRadera
  7. Superduperfin matta, jag gillar!!:-)

    Och du!! Jag har oxå bacillskräck som heter duga, ett väldigt stor handikapp i vissa lägen, suck;-) Men jag försöker oxå jobba på det, hihi...

    Må gott vännen!

    Kram Sofia♥

    SvaraRadera
  8. Jag föll pladask jag också, så himla fint!
    Och alla kontraster gjorde det spännande.
    Jag är inte heller så bra på det där med förarbete, det är så tråkigt. Vill också att det ska gå fort och bli klart. Sambon däremot är väldigt noggrann med sånt, tur det kanske!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails