tisdag 2 februari 2010

Nyheter från Linum

Så är då äntligen den första vårnyheten från Linum inlagd. Shanghai kudde i ljusblå, härlig färgställning som ger mig vårkänslor.




Det är roligt att vara i gång med Linum. Men det har gått segt i dag, som när man ska skynda sig i en dröm - man springer och springer men kommer inte framåt. Jag skyller på förkylningen.

Vill tacka Malin på bloggen Inne & Ute för dina fina ord om webbutiken. Det värmer verkligen och får en att kämpa på lite extra sådana här dagar då det känns lite motigt.

5 kommentarer:

  1. Är likadan, måste se saker många ggr och det skall mogna ordentligt men dså kan det vara försent suck. Underbar kudde, vår och sommar färg. Alltid bra med reklam. Krya på dig nu..

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker kudde! Verkligen jättefin. Har ni många i lager?

    SvaraRadera
  3. Underbara färgkombos, om det blir en kille vill jag ha ett barnrum i dessa färger... Och ang Linum, luran har en egendesignad kudde därifrån med sitt namn på som är sååå fin, och av dunder kvalité! Önskar dig en fin dag, själv ska jag krypa underr täcket igen då jag känner mig lite mossig... KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilken otroligt vacker kudde, den ska jag ta en närmare titt på och se om den ska få flytta hem till mig. Älskar färgerna, riktigt vårlika :)
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad mycket vårfräscht från Linum....Hoppas att du snart ät bättre från din förskylning! Vinterkramar Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails