måndag 8 februari 2010

Snygg förvaring


Det har varit så roligt att ha en riktig arbetsdag igen. Synd bara att timmarna går så otroligt snabbt! Men ju mindre arbetstid man har desto mer effektiv blir man.
I dag har jag haft leverantörsbesök på förmiddagen och beställde lite fint till trädgården. Hoppas bara att snön hinner försvinna tills det blir dags att fota dom produkterna!
Nyheter i dag är två burkar för tvättmedel. Den ena med texten "White" och på den andra står det "Color". Kul att lyxa till sin vardag lite och göra det lite roligare med tvätten. Dock fick jag ta korten i köket, vår tvättstuga är allt annat än fotovänlig. Den behöver få sig en omgång men står ganska långt ner på vår renoveringslista.


Vill verkligen tacka alla er som skriver om min webbutik på era bloggar. Jag blir så glad och det betyder verkligen mycket för mig.    

6 kommentarer:

  1. Du vet väl om att det är nästintill kriminellt at visa burkar för mig?! *ler* Så snygga dessa var! Önskar dig en riktigt fin kväll, här ska ajg natta en bråkig liten dam... KRAM

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jenny!
    Allt bra med dig? :)
    Finfina burkar! Snart dags att äntligen få börja piffa till här hemma...
    Kan trösta dig med att min tvättstuga inte är för fager den heller. :/ Otroligt att tvätten blir ren där! ;)
    Hur går det med träningen då?

    Nu ska jag pusta ut i soffan efter träning och målning av lister och foder. :D

    Ha det gott och sov sött!
    KRAAAMELIKRAM

    SvaraRadera
  3. Snygga burkar, nu gäller det bara att få mannen i huset att sätta upp hyllor i tvättstugan så man kan visa upp dem också! :-)

    SvaraRadera
  4. Ser finfina ut. Nästan så att det är dags att sluta med flytande tvättmedel... ;-) Kan inte göra fin förvaring till flytande tvättmedel?

    SvaraRadera
  5. Jättesnygga o fina inspirerande bilder! Tummen Upp till dig! Tisdagskramar Therese

    SvaraRadera
  6. Du har ju så fina saker. Dessa burkar är ju toppen. Måste skicka in min bestälning snart bara :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails