torsdag 25 februari 2010

Stream prydnadskudde


Det är fortfarande lite jobb kvar med annonserna men det blir nog klart i kväll. Det har varit väldigt roligt att göra dem men jag har så svårt att prestera under tidspress. Till nästa omgång ska jag vara ute i god tid!
Som jag skrev tidigare fortsätter jag lägga in blå textilier i webbutiken. Dagens nyhet är Stream prydnadskudde i kreppad bomull. Den är vit med ljusblå ränder och har 3 knappar av pärlemor.
I morgon funderar jag på att bryta den blå trenden och ta in lite svart. 

Snön bara vräker ner här. På måndag är det första mars och då vill jag ha vår. Dessutom har jag anmält mig till en vårutmaning där man varje måndag ska visa veckans vårtecken. Det blir ingen lätt start... 

5 kommentarer:

  1. Tack vännen för din kommentar inne hos mig! När man kikar in hos dig får man verkligen vårkänslor, det är så fräscht o fint med det blåa. Och vackert med pärlhyacinten som skymtar, du har verkligen fått till det. Kramis Therese

    SvaraRadera
  2. Ja man kan inte riktigt fatta att det snart är mars, en vårmånad....men här inne får man definitivt vårkänslor vännen!:-)

    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  3. Hallå vännen...Åh vad bra att det kommer många från mig,perfekt. Hm tänkte har du en större logga för på min sida ser den så liten ut. Gå in och kolla. Och jag måste ju faktiskt handla av dig snart, for sure....
    Kramkram A

    SvaraRadera
  4. Förstår att ni längtar till våren, här regnar det just nu så vi nästan får översvämmning hos KOI-fiskarna...

    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  5. Oj oj att hitta ett vårtecken på måndag blir inte det lättaste om det inte sker underverk under helgen... I år verkar det bara bli mer och mer och mer snö hela tiden, så vem vet, kanske får vi se ett vårtecken i juni? ;-)
    Ha en jättefin helg!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails