onsdag 17 mars 2010

Annons i Drömhem & Trädgård


Det är inte bara Lantliv som kommer ut i affärerna i morgon utan även nya numret av Drömhem & Trädgård. Även där har vi en liten annons som ser ut som bilden ovan.
Annonserna har gett oss bra resultat. Vi trodde först att tidningarna gick ut til prenumeranter i fredags och var så förväntasfulla. Men när fredagen och helgen hade gått såg vi inte någon skillnad i vårt besöksantal sedan tidigare. Besvikna blev vi då, men desto gladare när vi fick höra att tidningarna inte gavs ut förrän den här veckan.

Tråkigt besked från Bloomingville idag. Taklampan som vi köpt in från dem kommer inte att komma in igen, inte i vår eller sommar i allafall. Kanske att den kommer till höst/vinter-kollektionen men det var inte beslutat ännu. Tråkigt tycker jag, för den var mycket populär. Men jag fortsätter ta in lampor och det kommer säkert in någon liknande igen.


6 kommentarer:

  1. Verkligen snygg annons! Nu har jag en bra anledning att springa å köpa bägge dessa tidningar som är stora favoriter här hemma :-) Solen skiner å Holger är bättre, så just nu lever livet här! Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Så spännande att se då om statistikmätaren ökar! Jag tycker i alla fall att det var en jättefin annons :o) Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Vad kul att annonseringen gav resultat. Jag letar själv efter bra ställen att annonsera på och letar inspiration (fast nu har jag ju en annan målgrupp men kul att se när det går bra för andra webb-shopar). Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Så trååkigt men jag får skylla mig själv att jag inte beställde den innan!!

    Däremot tänkte jag beställa en matta av dig, den svarta pappelinamattan med ringar, för den finns väl kvar?? Hihi...

    KRAMIS S.

    SvaraRadera
  5. Vad kul att annonserna gett resultat! Annonsen ser jättefin ut och ser fram emot att se den i tryck :)
    Hoppas dagen varit bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin annons.....Det kan ju ta tid, det får man nog räkna med. Lampan snygg, synd att den inte går att få tag i. När jag kommer hem från semestern skall jag handla lite hos dig vännen...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails