söndag 14 mars 2010

Bästa presenten



Mina föräldrar är nyss hemkomna från deras andra hem i Spanien. Kul att ha dem hemma igen och kul att de hade med sig spanska inredningstidningar till mig. Som jag skrivit tidigare är jag helt tokig i inredningstidningar och att få en tidning från utlandet är extra roligt.  

I dag har det jobbats en hel del, pappa och sambon har fortsatt med rivningsarbetet på balkongen så nu är den helt borta. Nästa steg blir att riva verandan sedan är det bara att invänta våren och värmen så vi kan börja att dränera. Det känns alltid roligt och spännande i början av ett projekt men jag vet hur less vi kommer vara på det om några månader. Men vi får tänka på slutresultatet; när jag sitter i mitt nya arbetsrum eller när vi sitter uppe på vår nya balkong och grillar...

3 kommentarer:

  1. Kul med lite andra tidningar och inte bara svenska...Blek ja, det är bara förnamnet, usch känner mig nästan blå i hyn. Lustigt säger maken när jag tjatar. Det är ju vinter!!! Men helt klart känner man sig lite fräschare när man får lite färg på sig.

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt i början när man har dragit igång projekt, men nånstans i mitten brukar jag alltid tröttna när det aldrig blir klart! Typ som nu, men det är ju inte så mycket kvar egentligen, bara lite piff :)

    Ja, dränera skulle vi oxå behöva göra...

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  3. Jag håller med det är alltid roligt att läsa utländska inredningstidningar! Jag köper ofta brittiska på pressbyrån men jag har nog inte sett ngr spanska än!

    Ha en fin tisdag och hoppas att du också har sol hos dig:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails