torsdag 18 mars 2010

Code kökshandduk

Nyhet i webbutiken är Code kökshandduk. En vit kökshandduk med svarta smala ränder. 

Jag börjar nu komma igång med webbutikens Facebook-sida. Jag är en utav de få som inte har Facebook privat och är därför lite ovan. På sidan håller jag er uppdaterade om nyheter som rör butiken samt inom kort börjar vi med specialerbjudanden till butikens fans.   

Nu ska jag lägga en beställning hos en ny leverantör. Egentligen har jag inköpsstopp från min sambo (som har hand om det ekonomiska) men när det handlar om trädgårdsprodukter är han lätt att övertala.

8 kommentarer:

  1. God Morron vännen! Vilka fräscha o fina handdukar från Linum...Lycka till med inköpen av Trädgårsartiklar, låter jättespännande! Kramis Therese

    SvaraRadera
  2. Fiiin! :-) Jag har noterat din ankomst på Facebook och redan ett fan. :-)

    SvaraRadera
  3. Ha, ha så även han har en "svaghet" i form av trädgårdsredskap ;-) Här snöar det i massor idag, så vår i trädgården känns minst en meter sbö bort! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh när jag blir äldre & förhoppningsvis lite mindre slarvig (naivt kanske?) så ska jag införskaffa fina kökshanddukar men just nu är det lönlöst, jag kladdar alltid ner dom extremt mycket. Så ljusa färgen är inget för mig även om jag skulle vilja ;)

    Sv: Ja huga vad annonsering är dyrt. Men syns man inte så finns man inte..

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Riktigt fina handdukar! Randigt är så fräscht tycker jag och passar perfekt nu till våren.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så kul att se att du har en blogg också (hur har jag missat det?). Beställde en korg (som jag bara älskar, vill ha en liten också) från din butik tidigare och måste säga att servicen var kanon. Snabbt, smidigt och trevligt! Har köpstopp enligt min man, men kikar in då och då och fyller på min egen "önskelista" inför vad jag vill beställa så snart jag kan... Nu skall jag kika runt hos dig!

    Ha en fin helg!
    Cathrin

    SvaraRadera
  7. Tummen upp för ny leverantör, äsch lyssna inte på maken....Jag är fan på FB...Jättefina handdukar...Ha det gott.

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  8. Glömde...Vilar åt dig också hihi/ Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails