onsdag 31 mars 2010

Kampanj på Linum


Nu ger vi 20% rabatt på vårt sortiment från Linum. Kampanjen gäller t.om. söndagen den 18 april eller så långt lagret räcker. Kampanjen kan inte kombineras med andra erbjudanden.
I morgon startar vi ytterligare en kampanj för de som är fans på vår facebook-sida

Det har ännu inte varit någon påsk här på bloggen men det ska bli ändring på det dagarna framöver. Tyvärr ligger jag efter lika mycket med påsken i vårt hem. Vi får se hur mycket pynt det blir i år, men godis måste jag åtminstone köpa så jag är förberedd till de små påskkärringarna kommer.
Hur är det med er andra? Har ni påskpyntat er hem? Har ni några speciella påsktraditioner?   

7 kommentarer:

  1. Jag är väääldigt sparsam med påskpynt (som med allt pynt) hemma hos oss. Men lite ris och påskliljor blir det såklart!:-)

    Ha en fin kväll vännen!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Påskpyntande har det varit dåligt med så här långt men godis har jag varit och handlat i massor. Äta måste man ju ;-)
    Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du såg ju vårt påskpynt... :-) Fast vi slår ju er då i alla fall. Äger faktiskt inget påskpynt så det är ju tur att dottern gör lite på dagis.

    Så söta de där planteringsskyltarna var... Får se om det är något jag inte klarar mig utan. :-)

    Glad påsk på dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Den där textilen är superfin. Om jag hinner ska jag spana lite mer på er sida idag. Kul med 20% rabatten :)

    SvaraRadera
  5. Linums textilier är så fina tycker jag! Synd bara att jag inte kan handla på ett par månader... Det kliar i fingrarna!

    Japp, listan betas av- men tyvärr så fylls den på oxå.

    Ha en bra dag du oxå!
    Kram, Emma

    SvaraRadera
  6. Verkligen fina bilder och vilka fina planteringsskyltar här nedan!

    Ha en riktigt skön påsk!

    SvaraRadera
  7. Här är påsken framme, men i väldig måttliga mängder. Fixade barnens påskburkar som haren ska komma med idag. Så nu ser jag fram emot att njuta av påsken i alla fina bloggar istället :-) Kram och en riktigt, riktigt GLAD påsk om jag inte hinner titta in mer innan själva påsken! <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails