onsdag 3 mars 2010

Planteringsbox


Nu är det tacksamt att fotografera, solen är framme och ger mig ljus och energi. Och inte behöver jag stressa heller för det ska tydligen vara så här fint väder hela veckan, underbart!
Dagens nyhet blir den här planteringsboxen som är perfekt till vårens blommor.

Vissa kvällar, när det är mycket att packa, hjälps jag och sambon åt med ordrarna. Han skrattar åt mig för tydligen säger jag "Ååå det här var ju en rolig order!" för varje paket som jag packar. Men det är så jag känner, alla är ordrar är roliga på sitt sätt och jag blir så glad när jag plockar från vårt lager för då kan jag beställa mer!!!
Snart är det dags för en order från Bloomingville igen. Det är en rolig leverantör att beställa från då de har så otroligt mycket att välja på. Jag har börjat fundera lite på beställningen men känner mig lite velig. Väljer mellan att ta in lite krukor eller knoppar & krokar. Vad tycker ni? Vad vill ni helst se i webbutiken? Är det något annat ni saknar?

7 kommentarer:

  1. Men åhh vilken söt planteringsbox och vad gulligt det var med pärlisar i!!!

    Ha en skön dag i det vackra vädret!:-)

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Här är en glad och lättad kossa/mjölkmaskin, Holger har ökat i vikt, så amningen fungerar! Toppen :-)
    Amningsarmbamdet är så fiffgt att man styr hjärtat till olika klockslag som är markerade runt armbandet, samt skiftar handled beroende på vilket bröst man ammat. Vips har man stenkoll på tid för senaste amning, samt vilket bröst som står på tur... :-) Smart och snyggt hjälpreda! Planteringsboxen ovan var inte dum den heller, hade gjot sig här hemma om jag bara hade haft gröna fingrar...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken jättesöt planteringsbox, den är nog den finaste jag sett. Synd att jag är så dålig på att hålla liv i mina blommor men det kanske går bättre om jag har en sån fin låda till dem :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jenny Jenny Jenny!
    Idag är det GREYYYYS! :)
    Fram med näsdukarna, så kör vi!

    Jag vet vad jag saknar...
    ...ett ansikte till ditt namn. :)

    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Den är fantastiskt fin, I like. Den får man fundera på. Gillar Bloomingville, som du säger så mycket fint.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  6. De där var ju jättefina. Förstår att det känns lite som att packa paket till sig själv - på ett sätt. :-)

    Spontant skulle jag säga att det är kul med krukor - men det är ju bara jag. :-)

    SvaraRadera
  7. Vilken söt liten planteringslåda! Den va superfin!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails