torsdag 25 mars 2010

Pyssla

I dag har barnen varit hemma från dagis så jag har tyvärr inga nyheter att visa. Men jag har fått varor från vår nya leverantör och förhoppningsvis kommer de ut nästa vecka.
Barnen har verkligen fått vara med mig på jobbet idag. Vi har sprungit upp och ner för trappor, lagret ser ut som en lekplats och papper ligger överallt. Ikväll behövs det städas!!!

Medan jag packar och springer i trappor med mina barn när de är hemma från dagis kanske ni andra brukar baka eller pyssla med era barn. Någon dag ska jag göra det också!
På tal om pyssel så kan jag tipsa om Patricia Zapata. Om ni inte varit inne på hennes blogg eller webbutik tidigare så kan jag verkligen tipsa om den.






Bilder från www.patriciazapata.com. Eget kollage.

3 kommentarer:

  1. Oj vilka fina saker. Ska genast kika in här.

    SvaraRadera
  2. Ska kika in direkt!
    Tror barnen kan ha riktigt roligt av att vara med i vardagssysslorna oxå, inte bara pyssla och sådant. Vi har bakat här ikväll men det är långt ifrån alla dagar det blir sånt pyssel :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkar vara en inspirerande blogg, tack för tipset! Och en rosa tunika hade nog varit smart även här för luran är långt ifrån kladdfri ;-) Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails