fredag 26 mars 2010

Skyltar & Krokar


Ännu en vecka börjar närma sig sitt slut. Fattar inte att tiden går så fort, nästa vecka går vi in i april. Vi har många födelsedagar att fira i april så det ser jag fram emot!
Något annat jag sett fram emot är den här helgen. Mormor och morfar är barnvakt hela helgen och det känns ganska välbehövligt efter den här jobbiga sjukdomsperioden som varit.

Jag har lagt in lite nya produkter från vår nya leverantör Exmez. Aluminiumskyltar med texterna "WC" samt "TVÄTT" och två krokar med texterna "VÄNNER" och "GÄSTER". Mer produkter från samma leverantör kommer nästa vecka.

Nu tar jag helg, har inte riktigt bestämt mig om jag ska utnyttja den här fria tiden från barnen med att vila eller om jag ska jobba ikapp lite. Vi får se hur det blir.


TREVLIG HELG!!!

10 kommentarer:

  1. Vilka fina krokar å skyltar! Här på sockenvägen har det tryckts pärmar till stora hyssboken idag :-) Önskar dig en riktigt fin helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina skyltar!
    Barnledigt kan man behöva ibland. Här blir inget sånt i helgen, men på måndag kväll ska jag få vara lite ledig och pyssla lite med några andra mammor så det ser jag fram emot.
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. God Morgon! Vilka fina o snygga skyltar du visar! Hoppas att du får en riktigt skööön helg! Lördagskramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  4. Ooh! Fina skyltar!
    Vårt växthus är i glas så det kräver ju lite underhåll. Det står bara några meter ifrån skogen vilket gör att det blir mossa och alger på glaset, men jag brukar ta en diskborste och lite grönsåpa och passa på när det regnar. Sen får man räkna med att nån glasruta går sönder varje år, men glasmästaren i stan tar bara 30kr för en ruta.

    Jag fick ett i plast när jag bodde hemma och det är ju fördelar med det också. Växterna "bränns" inte lika lätt.

    Jag önskar jag hade ett större, men man ska ju ha tid till det också. Vårt är ca 5 kvm så det får inte plats så mycket som jag egentligen vill!!

    Ha en underbar helg!
    Kram, Emma

    SvaraRadera
  5. Åhh vilka fina skyltar du visar! Jag har själv en WC-skylt på toalettdörren, det är ju detaljerna som gör helheten!:-)

    Ha en fin em och kväll!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Nedsläckning och framflytt av klockan, i helgen var det mycket att komma ihåg ;-) *ler* Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
  7. Oavsett vad du väljer så hoppas jag att du får en toppenhelg!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Kikar in o önskar dig en skööön söndag! Ha en bra start på Påskveckan! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Vad skönt att ni är friska nu...Känns som att ni har haft mycket skräp. Skönt att vara hemma, tack snälla du för goa ord. Jättefina krokar och skyltar, säger som Sofia detaljerna gör helheten.
    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  10. Åh, vad man behöver en lös och ledig helg ibland. Lite tid att koppla av och inte ha uppmärksamheten riktad på att ta hand om andra hela tiden. Visst är det skönt när de blir lite större och de kan tala om vad de vill.

    Fina krokar!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails